Ga naar hoofdinhoud

De kynologen vereniging Waalwijk en omstreken is opgericht op 8 januari 1924. Wij zijn een door de Raad van Beheer erkende vereniging en zijn koninklijk goedgekeurd. Onze vereniging biedt een aantal activiteiten voor onze leden zoals cursussen, lezingen, clubmatch en ringtraining.

Vier maal per jaar verschijnt er een digitaal clubblad. Onze club heeft vakbekwame instructeurs die hun tijd en capaciteiten ter beschikking stellen aan de vereniging en trainen op een hondvriendelijke wijze.

Elke hondeneigenaar of hondenliefhebber kan lid worden van onze vereniging. Als u nog geen lid bent, maar toch graag wil zien hoe wij les geven, bent u van harte welkom om een kijkje te nemen tijdens een training. Al onze activiteiten vinden plaats op ons terrein Baan 19 te Kaatsheuvel, of in onze gezellige kantine. Parkeren op het schuin tegenover ons gelegen parkeerterrein. Wij hopen u snel eens te zien.