Ga naar hoofdinhoud

Het lidmaatschap bedraagt € 20,00 per jaar plus eenmalige administratiekosten van € 3,00. U ontvangt dan het clubblad en kunt ook deelnemen aan de andere activiteiten zoals gehoorzaamheidscursussen, ringtraining, jongehondendag en de puppydag.

Schrijft u zich in na 1 juli dan schrijft u zich in tot het einde van het volgend kalenderjaar. De kosten bedragen dan € 30,00 plus de eenmalige administratiekosten van € 3,00. Indien u uw lidmaatschap wilt beëindigen dan kunt u dit doen door vóór het einde van het jaar een email te sturen naar ledenadministratie@kvwaalwijk.nl .

Om deel te kunnen nemen aan onze cursussen moet u lid zijn/worden van KV Waalwijk.

Neemt u, voordat u lid wordt, gerust eerst contact met ons op via cursusadministratie@kvwaalwijk.nl om te kijken wanneer de cursus die u op het oog heeft start.