Ga naar hoofdinhoud

Datum/Tijd
Datum - 12/09/2021

KV Waalwijk

Op 12 September 2021 organiseert K.V. Waalwijk een gezellige Jonge Rashondendag nu de RIVM-maatregelen zijn versoepeld.

LET OP: Indien de RIVM-maatregelen veranderen zal K.V. Waalwijk de organisatie voor deze dag moeten aanpassen.

Voor deze dag kunnen 90 honden totaal worden ingeschreven voor de 3 klassen te weten:

• Baby-klasse: 3 maanden tot 6 maanden; maximaal 30 honden
  • Puppy-klasse: 6 maanden tot 9 maanden; maximaal 30 honden
  • Jeugdklasse: 9 maanden tot 15 maanden. maximaal 30 honden

Inschrijven:         –      Inschrijfgeld per hond/deelnemer: € 19,50,                                                                                                dit is inclusief één consumptie met gebak;

• Alle honden dienen volledig te zijn ingeënt.

Inschrijven is alleen mogelijk via de website: www.kvwaalwijk.nl

U gaat naar het menu, dan naar actueel en daar kiest u Jonge Rashondendag zodat het formulier zichtbaar is.

Locatie: Clubterrein K.V. Waalwijk, Baan 19 te Kaatsheuvel.

Parkeren: op het grote grasveld tegenover het voetbalterrein.

Aanvang van de keuringen is om 10.00 uur. Het is een buitenshow op ons eigen terrein en de poort is open vanaf 8.30 uur. Op deze dag zullen de baby’s / puppy’s / jonge honden hun opwachting maken om in een leuke en ongedwongen sfeer vaak hun eerste stappen op showgebied te maken.

Voorlopige planning:

10.00 uur – start keuring 30 baby’s in 3 ronden van 10 baby’s.

12.45 uur – start keuring 30 puppy’s in 3 ronden van 10 puppy’s.

14.30 uur – start keuring 30 jonge honden in 3 ronden van 10 jonge honden.

De inschrijving staat vanaf heden open voor de honden die volledig zijn ingeënt. De keurmeesters zullen in een ongedwongen sfeer de honden keuren. Geen boze gezichten als een hond zich niet laat zien van zijn beste kant, alleen een lach als een van de honden ook lekker gaat liggen indien hij aangehaald wordt door een van de keurmeesters.

De keurmeesters: Dhr. Piet Roozenboom – Mevr. Mieke Jansen – dhr. Roelof Nuberg. Wij ontvangen uw inschrijving(en) via de website, uw gegevens worden daarmee automatisch verwerkt, dat scheelt heel veel werk voor onze vrijwilligers en het voorkomt vergissingen.

Alleen voor vragen, niet voor inschrijvingen is het contactmailadres: clubmatch@kvwaalwijk.nl

Tip:

Hou de website en Facebook tot 12 september in de gaten m.b.t. eventuele updates over deze dag!